11 July, 2012

Styling Insight


Did my own make up and took some shots of myself. LOL *vain
But I love myself! I may not be perfect but this is what makes me ME! 
I picked up make up and styling skills here and there and I felt that I shouldn't waste it. Shall start styling my friends and photographing them! Making interests into artwork! 
PM my Facebook if you would wanna be my model! FOC. =D

5 comments:

Lady YeeYee said...

I'm interested haha. Can I have this chance? Lol. But I don't make up and I don't know how to make up at all. :(

Ningxi said...

Hello girl! I think I saw you in college today. =D You're welcomed to!! If u want to learn I can teach you some basics too. =) You're Choo Wei's sister? haha

Lady YeeYee said...

you saw me in college?
what course are you taking? lol.
yup. im choowei's sister.
you know her? LOL

Ningxi said...

Im doing Psychology =) But won't be in Disted anymore starting next sem... I know Choo Wei in Aimst, but never really actually talked to her. hahah.

Ningxi said...

Heyy drop by my Facebook profile if we're gonna meet up for make up or a cup of tea someday ya.. =D